Veleposlaništvo RS Rim /Novice /
07.10.2010  

Predstavitev turistične ponudbe Slovenije v Rimu

V okviru niza predstavitev turistične ponudbe Slovenije na italijanskem trgu, ki jih organizira Predstavništvo Slovenske turistične organizacije (STO) iz Milana, je 5. oktobra v Centro Congressi Cavour v Rimu potekala delavnica, namenjena promociji slovenskih turističnih podjetij, kakor tudi celoviti predstavitvi slovenskega turizma. Poleg STO se je na prireditvi predstavilo 11 slovenskih ponudnikov. Slovenska turistična delavnica je potekala v dveh delih: uvodoma je šlo za neposredne pogovore med predstavniki omenjenih slovenskih turističnih podjetij in italijanskih turističnih operaterjev oz. agencij, sledila je širša predstavitev turistične ponudbe Slovenije ter razvojnih usmeritev slovenskega turizma. Z italijanske strani so bili prisotni predstavniki 39. medijev (predvsem turističnih), 38 turističnih agencij in 43 turističnih združenj ali klubov.

Veleposlanik Iztok Mirošič je v svojem nagovoru med drugim izpostavil pomen italijanskega trga za slovenski turizem, od koder prihaja največ tujih gostov. Primerjalne prednosti, ki jih ima Slovenija kot turistična destinacija, so neokrnjenost narave, avtentičnost, pestrost oz. raznolikost ponudbe, razvita infrastruktura in varnost. Posebej za italijanske goste pa je Slovenija lahko še bolj privlačen kraj za obisk ali počitnice zaradi geografske bližine, znanja italijanskega jezika ter kulinaričnih oz. enoloških posebnosti. Nenazadnje je Slovenija lahko primerna tudi za poslovni turizem, predstavlja namreč most z državami jugo-vzhodne Evrope. Veleposlanik je strnil z ugotovitvijo, da se želi Slovenija promovirati kot mirna in varna turistična destinacija, ki ponuja optimalno razmerje med ceno in kakovostjo storitev. V prihodnje bo Slovenija vlagala v promocijo tistih turističnih produktov, ki so povezani z vodo, gorami, ekskurzijami, golfom in t.i. enogastronomijo.

Udeležba veleposlanika Mirošiča